نیازمندیهای بلنگو
نرم افزار باشگاه مشتریان تهران - تهران
تهران - تهران - bazarefori.bolangoo.ir
bazarefori.bolangoo.ir
راه اندازی باشگاه مشتریان مانی بن نرم افزار باشگاه مشتریان مانی بن کامل ترین راه کار برای وفادار سازی مشتریان و جذب مشتری جدید . ۱ – اجرای برنامه های وفادار سازی مشتریان ۲ – کارت عضویت باشگاه مشتریان با طرح و لوگوی اختصاصی خودتان ۳ – ایجاد آفر های متنوع و ارسال اتوماتیک برای مشتریان ۴ – پنل مدیریتی حرفه ای و کاربری آسان ۵ – اپلیکیشن مشتریان ، اپلیکیشن پذیرندگان ، نرم افزار ویندوزی و پنل مدیریتی و گزارشات واحد مشاوره و قرارداد : 021-xxxxxxx5 – xxxxxxx3 - xxxxxxx4006 . باشگاه مشتریان مانی بن یک ساز و کار ساده و حرفه ای است که به شما این قدرت را می دهد که با تحلیل رفتار مشتری و افزایش رضایت مشتری، او را به کسب و کار خودتان وفادار کنید، و بعد هم با مدیریت این ارتباط، ایجاد انگیزه و برنامه های وفاداری، او را به بهترین بازاریاب کسب و کار خودتان تبدیل کنید. هر بار ، شما درصدی از مبلغ خرید مشتری رو “به عنوان اعتبار” در کارت او شارژ می کنید و مشتری می تواند در مراجعات بعدی از این اعتبار مثل وجه نقد استفاده کند، این بزرگترین انگیزه و تشویق برای مراجعه مجدد مشتری به شماست. امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان : 1. اپلیکیشن ویژه مشتریان • ارسال لینک نصب اپلیکیشن بصورت SMS برای مشتریان • ثبت نام مشتریان بر اساس شماره همراه • ثبت نام مشتریان بر اساس کد عضویت • نمایش کارت عضویت مجازی (Virtual Card) بر روی اپلیکیشن • نمایش مشخصات کامل پذیرنده بر روی اپلیکیشن (شماره تماس، آدرس، تلگرام، اینستاگرام و وب سایت) • لینک مستقیم از اپلیکیشن به صفحات اجتماعی پذیرنده • نمایش آفر های تعریف شده بر روی اپلیکیشن • ارسال آفر های تعریف شده بصورت notification بر روی اپلیکیشن • نمایش اعتبار موجود در کیف پول الکترونیکی مشتری • نمایش لیست تراکنش ها و خرید های انجام شده توسط مشتری • نمایش امتیاز دریافتی توسط مشتری برای هر خرید • امکان انتقال اعتبار از حساب یک مشتری به شخص دیگر • امکان معرفی مشتری جدید و دریافت پورسانت و افزایش اعتبار توسط مشتری عضو 2. اپلیکیشن ویژه پذیرندگان • نصب بر روی سیستم عامل های Android و IOS • استفاده از اسکنر داخلی در اپلیکیشن جهت اسکن کارت های عضویت • عضویت و ثبت تراکنش بر اساس بارکد و بدون نیاز به سخت افزار خاص • عضویت مشتری در باشگاه مشتریان بر اساس شماره همراه • ثبت مشخصات، نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد مشتری در زمان عضویت • اختصاص انواع کارت عضویت به مشتری با طرح، نام و لوگوی پذیرنده • ثبت تراکنش بر اساس شماره کارت عضویت مشتری • ثبت تراکنش بر اساس شماره همراه مشتری • ثبت تراکنش بر اساس کارت مجازی (Virtual Card) مشتری • نمایش مشخصات مشتری و میزان امتیاز و اعتبار در زمان ثبت تراکنش • نمایش اعتبار و تخفیف گرفته شده در زمان ثبت تراکنش • نمایش آفر هایی که شامل حال مشتری شده است در زمان ثبت تراکنش • امکان صدور کارت هدیه در هر زمان توسط اپلیکیشن (بدون نیاز به سخت افزار خاص) • صدور کارت جایگزین (المثنی) برای مشتریانی که کارت عضویت خود را گم کرده اند • مشاهده گزارشات مالی و تراکنش های انجام شده در روز ها و دوره های زمانی مختلف • نمایش اعتبارات صادر شده و استفاده شده توسط مشتریان • ارتباط مستقیم با پشتیبانی شرکت از طریق تلگرام، تلفن و ثبت تیکت 3. نرم افزار مانی بن قابل نصب بر روی ویندوز • کاربری آسان، عضویت و ثبت تراکنش ظرف چند ثانیه با چند کلیک • امکان عضویت و ثبت تراکنش بصورت همزمان با نرم افزار ویندوز و اپلیکیشن موبایل • امکان نصب بر روی تعداد نامحدود ویندوز و ثبت همزمان تراکنش توسط اپراتور های مختلف • امکان ثبت همزمان تراکنش در شعب مختلف و برقراری ارتباط بین شعب • آپدیت اتوماتیک نرم افزار و نصب نسخه های جدید 4. پکیج ویژه پذیرندگان دارای شعبه • تعریف شعب برای یک برند تجاری و ایجاد ارتباط بین شعب مختلف • امکان دریافت اعتبار از یک شعبه و استفاده از آن در سایر شعب توسط مشتری • نمایش گزارشات آماری هر شعبه بصورت جداگانه در پنل اختصاصی همان شعبه • نمایش گزارشات آماری کلی (تجمیعی) تمام شعب در پنل مدیریت اصلی • نمایش اعتبارات پذیرفته شده توسط هر شعبه که توسط شعب دیگر صادر شده است. • امکان تعریف آفرها و شرایط خاص بصورت جداگانه برای هر شعبه • تعریف اکانت های مدیریتی و اپراتوری جداگانه برای هر شعبه 5. امکانات پنل مدیریتی • در نظر گرفتن تخفیف نقدی برای استفاده در خرید فعلی • شارژ اعتبار در کارت مشتری جهت استفاده در مراجعه بعدی • صدور کارت هدیه بدون محدودیت زمانی و مکانی • دادن امتیاز به مشتری (علاوه بر اعتبار)، بر اساس مبلغ خرید، تعداد دفعات خرید و فاصله بین مراجعات • دسته بندی مشتریان بر اساس امتیاز و در نظر گرفتن شرایط تخفیفی و اعتباری خاص برای هر گروه از مشتریان • امکان در نظر گرفتن تاریخ انقضا برای اعتبارها و تخفیفات صادر شده • تعریف سیستم بازاریابی و معرفی مشتری جدید توسط مشتریان فعلی و دریافت اعتبار و پورسانت • امکان تعریف شرایط ویژه برای مشتریان معرفی شده 6. آفر ها و کمپین های تبلیغاتی • تعریف آفر بصورت درصدی و نقدی • تعریف آفر بصورت اعتباری (استفاده در مراجعه بعد) و یا تخفیف نقدی (استفاده در همان خرید) • تعریف آفر برای خرید های بالاتر از مبلغ مشخص • تعریف آفر بر اساس تحلیل رفتار مشتری (این تحلیل در سیستم بصورت اتوماتیک محاسبه می شود) • تعریف آفر و تشویق مشتریانی که مدت زیادی است مراجعه نکرده اند • تعریف آفر و تشویق مشتریانی که دیر به دیر مراجعه می کنند • تعریف آفر و تشویق مشتریان به خرید بیشتر • تعریف آفر بر اساس تعداد دفعات مراجعه مشتری • تعریف آفر در بازه های زمانی محدود و یا بدون محدودیت زمانی • تعریف آفرهای مناسبتی، روز تولد، سالگرد ازدواج و ... • مشخص کردن گروهی خاص از مشتریان و تعریف آفر برای همان گروه • در نظر گرفتن تاریخ انقضاء برای آفر های داده شده به مشتریان 7. امکانات پنل گزارش گیری • مشاهده مشتریان عضو شده در باشگاه مشتریان و اطلاعات هر مشتری • مشاهده ریز عملکرد و تراکنش های مشتریان • مشاهده تعداد تماس های گرفته شده برای نظر سنجی و امتیاز داده شده توسط مشتریان • مشاهده نظر مشتریان در مورد قیمت، کیفیت و نوع برخورد پذیرنده • مشاهده پیشنهادات و انتقادات هر مشتری که توسط اپراتور و در زمان نظر سنجی ثبت می شود. • گزارش گرافیکی از اعتبارات صادر شده و استفاده شده در بازه های زمانی مختلف • گزارش گرافیکی از آمار بازگشت مشتری و مشتریان جدید • گزارش گرافیکی از آفر های تعریف شده و بازخورد آفر ها توسط مشتریان • گزارش گرافیکی از کارت های هدیه صادر شده و میزان استفاده مشتریان از اعتبار های هدیه • گزارش تحلیلی از رفتار مشتریان بر اساس مدل LRFM (تعداد دفعات مراجعه، فاصله بین مراجعات، مبلغ پرداختی و مدت زمانی که از آخرین مراجعه مشتری می گذرد) • گزارش آماری از امتیاز کسب شده و مانده اعتبار در کارت عضویت هر مشتری • امکان چاپ و دریافت خروجی اکسل از تمامی گزارش های داده شده توسط سیستم 8. ارتباط با مشتریان • ارسال اطلاعات عضویت برای مشتری بصورت SMS ، (حتی اگر شماره مشتری در بلک لیست باشد) • ارسال اطلاعات مربوط به هر تراکنش بصورت SMS ، (حتی اگر شماره مشتری در بلک لیست باشد) • تماس تلفنی با مشتری و ارائه توضیحات مربوط به عضویت در باشگاه مشتریان • نظر سنجی از مشتریان و ثبت نظر مشتری در مورد قیمت، کیفیت و نوع برخورد • اختصاص پنل SMS با شماره اختصاصی به پذیرنده جهت ارسال پیام دلخواه به اعضای باشگاه مشتریان خود • ارسال آفر های تعریف شده بصورت SMS • ارسال آفر های تعریف شده بصورت notification بر روی اپلیکیشن مشتریان • امکان ارسال آفر های تعریف شده برای مشتریان توسط تلگرام • ارتباط مستقیم با پیج اینستاگرام و کانال تلگرام هر پذیرنده از طریق اپلیکیشن مشتریان
کلمات کلیدی :
همه آگهی ها←خدمات←چاپ و تبلیغات
آگهی های بیشتر برای مشتریان
چت ، تماس یا خرید
×
bolangoo.ir-3275-1
bolangoo.ir
63